Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Smart zoom i IE6 / Firefox
Fra : Søren Midtiby

Dato : 02-01-07 22:03

Jeg bruger tit Kraks ruteplan, hvor man jo kan zoome ind på et område ved at
tegne et rektangel (smart zoom).

De seneste uger/måneder har smart zoom som oftest ikke virket i IE6 (laaang
ventetid på ingenting), mens det virker fint i Firefox.

Har nogen en idé til, hvordan jeg kan få IE6 til at virke normalt her?

På forhånd tak.

mvh

Søren Midtiby

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 02-01-07 23:11

"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ventetid på ingenting), mens det virker fint i Firefox.
>
> Har nogen en idé til, hvordan jeg kan få IE6 til at virke normalt her?

Hej Søren
Jeg mener ikke jeg havde det problem med IE6.
Jeg har nu IE7, og der er ihvertfald ingen problemer - det udføres meget
hurtigt.
Måske du skulle overveje at opgradere til IE7?
Hilsen
Jørgen