Firefox
Fra : Hans-Henrik

Dato : 02-01-07 16:37

Hej!

Er der nopgen speciel grund til at min "Delete" tast ikke virker i Firefox
(e-mails osv.)? Den virker fint i alle programmer (Word, Excel)

mvh
hh

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 02-01-07 16:47

"Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nopgen speciel grund til at min "Delete" tast ikke virker i Firefox
> (e-mails osv.)? Den virker fint i alle programmer (Word, Excel)

Hej Hans-Henrik
Den slags småting må man finde sig i når man bruger sådanne piratprogrammer.
Det er noget nemmere at holde sig til Microsoft! :)-

Hilsen
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-07 16:55

Den 02-01-07 16.36 skrev Hans-Henrik følgende:

> Er der nopgen speciel grund til at min "Delete" tast ikke virker i Firefox
> (e-mails osv.)?

Næh, måske du prøver at delete noget, som ikke kan deletes?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Holst

Dato : 02-01-07 17:09

Hans-Henrik wrote:

> Er der nopgen speciel grund til at min "Delete" tast ikke virker i Firefox
> (e-mails osv.)? Den virker fint i alle programmer (Word, Excel)

Næh, umiddelbart burde den virke. Måske fordi Firefox ikke er til e-mails?

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-07 19:35

On 02 jan 2007, Hans-Henrik wrote in
dk.edb.internet.software.browser:

> Er der nopgen speciel grund til at min "Delete" tast ikke virker
> i Firefox (e-mails osv.)? Den virker fint i alle programmer
> (Word, Excel)

Hvad er det for E-mails du prøver at slette med Firefox? Hotmail?
GMail... Andet?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Hans-Henrik

Dato : 02-01-07 21:56

Ja, det er faktisk i Outlook Espress e-mail program at tasten slet ikke
fungerer, men det skete efter jeg slog over til Firefox, fordi der er så
meget bøvl med IE7 (se tidligere tråd). Og så virker den ikke når man
tekstredigerer - den virker fint når jeg skal slette en gammel mail! Nå, jeg
kan leve med det.

Til J K Jørgensen, så er Firefox vel ikke et piratprogram (!), men et
alternativ til IE der ikke tillader så mange smuthuller som IE har. Jeg har
altid haft stor tiltro til Microsoft (har stadigvæk) men er ikke den store
tilhænger af deres nyeste browser! :)

mvh
hh