IE 7.0 hmmm
Fra : Janner

Dato : 01-01-07 17:10

Hvordan får man foretrukne til at ligge som de gjorde i den gode gamle så
ikke man skal åbne og lukke vindeuet ovre til højre ... ??

Mmm syntes sgu IE 7 er noget langsom til åbne ens start side når man åbner
efter at have booted ...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-01-07 17:18

Den 01-01-07 17.09 skrev Janner følgende:
> Hvordan får man foretrukne til at ligge som de gjorde i den gode gamle så
> ikke man skal åbne og lukke vindeuet ovre til højre ... ??

Højreklik på en værktøjslinje og vælg Links.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Kim S

Dato : 02-01-07 12:57

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man foretrukne til at ligge som de gjorde i den gode gamle så
> ikke man skal åbne og lukke vindeuet ovre til højre ... ??

Det kommer an på hvor de lå i den gamle
En mulighed er Vis/Værktøjslinier/Menulinie

Mvh, Kim

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 02-01-07 16:44

> [...]
> ikke man skal åbne og lukke vindeuet ovre til højre ... ??
>
> Mmm syntes sgu IE 7 er noget langsom til åbne ens start side når man åbner

I venstre side - lige under pil til højre og venstre - har du en gul
stjerne.
Det er nok det nemmeste.
Hilsen
Jørgen

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 02-01-07 19:22

> [...]
> ikke man skal åbne og lukke vindeuet ovre til højre ... ??
>
> Mmm syntes sgu IE 7 er noget langsom til åbne ens start side når man åbner

Hej igen Janner

I højre side ser du et "tandhjul" - her kan fu finde en menu linie og så
ligner det faktisk den gamle 6.0

Hilsen
Jørgen

Fra : Janner

Dato : 02-01-07 20:01

Takker for svarene .....

IE 7 har veget pladsen for den godt gamle ... Jeg er ikke klar til det nye
look endnu kunne jeg mærke på mit vand *GG*

/JAn