oprydning i FF
Fra : Christoffer \(Guide\~

Dato : 31-12-06 12:37

Hej, jeg har efterhånden fået opbygget en del links og mapper i min firefox
og vil gerne have ryddet lidt op i den.. bla. skal jeg have samlet 10 mapper
med links i een fælles mappe med undermapper, -Men hvordan er det lige man
gør det uden at oprette hvert link manuelt?

Fra : Michael Haase

Dato : 31-12-06 13:35

Christoffer (Guide) skrev dette den 31-12-2006 12:36:
> [...]
> med links i een fælles mappe med undermapper, -Men hvordan er det lige man
> gør det uden at oprette hvert link manuelt?

Bogmærker -> Højre klik i nederste del af menuen med alle bogmærkerne ->
Ny mappe. Så kan du ellers bare trække alle de ønskede mapper op i den
nye mappe.

--
Michael Haase

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-12-06 13:40

Den 31-12-06 12.36 skrev Christoffer (Guide) følgende:
> [...]
> med links i een fælles mappe med undermapper, -Men hvordan er det lige man
> gør det uden at oprette hvert link manuelt?

Hvad mener du med at oprette manuelt? Du behøver ikke gå ind på hver
enkelt side for at oprette bogmærkerne påny, hvis det er det, du mener.

Åbn bogmærkeadministrationen: Menupunktet Bogmærker => Arranger
bogmærker. Opret den ønskede mappe og flyt de pågældende bogmærker med
musen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 31-12-06 15:22

"Christoffer (Guide)" <hjeir@motherdk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med links i een fælles mappe med undermapper, -Men hvordan er det lige man
> gør det uden at oprette hvert link manuelt?

Nåååh - Vi hører ellers hele tiden at firefox skulle være så nem at finde
rundt i!
godt Nytår
Jørgen