Til alle der har IE problemer
Fra : Fietsenmaker

Dato : 31-12-06 07:59

Nu er der igen kommet en ny version af Internet Explorer og det ser ud
til at der fortsat er folk der ikke endnu har fundet ud af at Microsoft
er fuldstændig kold over for brugernes ønsker om en browser som er til
at finde ud af.
Der findes faktisk andre browsere som er mere brugervenlig og hvor
folkene bag er interesseret i at holde dem opdateret og nem at bruge.
Prøv Firefox (www.mozzila.com)
Prøv Opera (www.opera.com)
Prøv avant www.avantbrowser.com)
Det kunne være at man så undgår M$ problemer.
Godt nytår til alle
Fietsenmaker

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-12-06 08:12

Fietsenmaker skrev:

><snip>

bozo

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Pistolprinsen

Dato : 31-12-06 09:40

*GAAAB*

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-12-06 17:29

Fietsenmaker <fietsen@maker.com> skrev :

>Nu er der igen kommet en ny version af Internet Explorer

Igen?

Nu er det over fem år siden, der sidst kom en nu IE-version.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 31-12-06 20:05

> [...]
> Prøv Opera (www.opera.com)
> Prøv avant www.avantbrowser.com)
> Det kunne være at man så undgår M$ problemer.

Hej Hr. Fietsenmaker

Nåhh - ja - Nu er det jo temmelig tit, at vi får en ny Internet Explorer???

Du nævner en del alternative browsere.
Det er ligesom med film - der er lette film for børn, og så er der dem hvor
man skal være voksen.

Hilsen
Jørgen

Fra : Finn Terkelsen

Dato : 01-01-07 04:16

> Du nævner en del alternative browsere.
> Det er ligesom med film - der er lette film for børn, og så er der dem hvor
> [...]

Sørme en "klog" analogi, *clap clap*

Fra : Fietsenmaker

Dato : 01-01-07 08:47

J. K. Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Du nævner en del alternative browsere.
> Det er ligesom med film - der er lette film for børn, og så er der dem hvor

Så sandt så sandt og IE er for børnene vil jeg tro.
Godt nytår