Hvorfor forsvinder de små "billeder" ?
Fra : BGV

Dato : 30-12-06 23:55

Kender ikke lige det tekniske udtryk for det....men i adresselinien, er der
på nogen hjemmesider et lille logo foran adressen, og det lille logo er så
også i favoritter foran den gemte adresse....men lige pludselig er de
allesammen væk, og de kommer heller ikke igen når jeg går ind på
hjemmesiden! (de gjorde de i starten)

Nogen der kan fortælle mig hvorfor?

Mvh. BGV

Fra : Pistolprinsen

Dato : 31-12-06 07:51

De kaldes FavIcons, og med dette lille freeware program, er dit problem løst
for altid:

http://aignes.com/deadlink.htm

Godt Nytår,

Pistolprinsen