[IE] Menu mulighed?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 30-12-06 13:42

Hejsa,

I min gamle IE5 havde jeg en menu mulighed, når jeg højreklikkede i en frame
på et web-site, der hed noget med "Open frame in new window".

Jeg havde fået denne mulighed (og andre) ved at installere et lille
tilføjelsesmodul, fundet på MicroSoft's hjemmeside, der hed noget med "Web
Options", "Extended IE options" eller sådan noget.

Kan jeg finde noget, der giver mig den samme menu mulighed ("Open frame in
new window") i IE6?

Link?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : Inge

Dato : 31-12-06 00:02

"Pistolprinsen" <Sp@m.No> skrev i en meddelelse
> [...]
> Options", "Extended IE options" eller sådan noget.
>
> Kan jeg finde noget, der giver mig den samme menu mulighed ("Open frame in

hej
kan det være dette du tænker på
http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/previous/webaccess/default.mspx
der står godt nok at det kun er til IE 5, men jeg har dem osse på IE 6 og
det fungerer som det skal.

mvh
Inge

Fra : Inge

Dato : 31-12-06 00:04

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/previous/webaccess/default.mspx
> der står godt nok at det kun er til IE 5, men jeg har dem osse på IE 6 og

der kommer lige det rigtige link
http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/previous/webaccess/ie5wa.mspx

Fra : Pistolprinsen

Dato : 31-12-06 07:53