IE7 og søgefeltet?
Fra : Henning Lund

Dato : 29-12-06 13:37

Kan søgefeltet der er i forlængelse af WWW adresselinien flyttes
nedenunder WWW adresselinien?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-12-06 13:57

Den 29-12-06 13.37 skrev Henning Lund følgende:
> Kan søgefeltet der er i forlængelse af WWW adresselinien flyttes
> nedenunder WWW adresselinien?

Det ser ikke sådan ud. Så vidt jeg kan se, kan man blot flytte rundt på
hyperlinkslinjen - man kan også flytte menulinjen, men kun i forbindelse
med hyperlinkslinjen, så resultatet er det samme.

Microsoft har virkelig begået en bommert her. Man laver helt om på
brugerfladen - og samtidig fjerner man muligheden for at flytte rundt på
de forskellige dele. Så i stedet for at gøre brugerfladen mere
konfigurerbar som i de konkurerende browsere, så låser man brugerne mere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.

Fra : Henning Lund

Dato : 29-12-06 16:33

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
> rundt på hyperlinkslinjen - man kan også flytte menulinjen,
> men kun i forbindelse med hyperlinkslinjen, så resultatet er

Det var sq da irreterende, der ligger mit DU-Meter jo, så skal
jeg holde flyttedag for den.