IE7 søgning i siden
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-12-06 18:01

Hej

Er det bare mig der ikke kan finde funktionen, eller nogen funktioner
overhovedet hvor man fx kan søge efter ord på en internet side..

Efter hvad jeg kan se er der kun helt grundlæggende funktionstaster. Hvordan
delme for man en normal faneblade frem med de forskellige funktioner som den
vel har..

Har prøvet at kigge i hjællp uden lige at finde det.

Håber i kan hjælpe Mvh. Bjarke

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 28-12-06 18:30

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> funktioner som den vel har..
>
> Har prøvet at kigge i hjællp uden lige at finde det.

Hej Bjarke
I nederste menulinje ude til højre ser du et icon forestillende et tandhjul
og med teksten funktioner.
Her finder du diverse indstillinger.

Jeg håber det var det du havde brug for.
Ja IE 7 er noget anderledes end vi er vænnet til, men den er tilsyneladende
stabil - jeg har brugt den ca. 8 dage nu, men har kun haft
tilvænningsproblemer.

Hilsen
Jørgen

Fra : Per Hansen

Dato : 28-12-06 20:31

"Jørgen Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ja IE 7 er noget anderledes end vi er vænnet til, men den er
> tilsyneladende stabil - jeg har brugt den ca. 8 dage nu, men har kun haft

Det skulle måske nævnes, at du kan slå "Menulinje" til i "Funktioner".
Du kan også bruge højreklik i en værktøjslinje.

Mvh
Per

Fra : Søren Faarborg

Dato : 30-12-06 00:50

Bjarke Hansen wrote:
> Er det bare mig der ikke kan finde funktionen, eller nogen funktioner
> overhovedet hvor man fx kan søge efter ord på en internet side..

Er det den gamle Crtl+B du leder efter?
Den hedder Crtl+F nu

Et eller andet sted i hjælp er der en oversigt over tastaturgenveje - det
var der jeg fandt den.

/Søren