Kan ikke installere Explorer 7
Fra : Thomas

Dato : 27-12-06 20:33

Hejsa

Jeg har lige prøvet at installere Microsoft Internet Explorer 7.
Jeg har hentet den danske version, fra Microsoft.dk - Men jeg
kan ikke få lov at installere den...

Når jeg prøver, skriver den "Denne installation understøtter ikke
operativsystemets nuværende sprog."..

Det forstår jeg ikke - da det er den danske version jeg prøver at
installere, og det er en dansk Windows XP jeg bruger...

Nogen der ved hvad der er galt?
Jeg bruger MS Windows XP, media center edt. vers. 2002 + service pack 2

Mvh. Thomas

Fra : M.N.

Dato : 28-12-06 12:27

"Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved hvad der er galt?
> Jeg bruger MS Windows XP, media center edt. vers. 2002 + service pack 2

Din Windows er engelsk.
Installeret med dansk sprogpakke oven på.

Mogens

Fra : Kim H

Dato : 28-12-06 16:30

> [...]
>
> Nogen der ved hvad der er galt?
> Jeg bruger MS Windows XP, media center edt. vers. 2002 + service pack 2

Min kan heller ikke , mon Microsoft vil komme med en opdatering til MCE 2005
med Dansk sprogpakke?

Mvh. KimH