problemer med Internet Explorer 7
Fra : Carsten

Dato : 27-12-06 13:49

Efter at jeg har installeret Internet Explorer 7 går der op til 1 til 2
minutter fra jeg åbner browser til den finder startsiden. Ligeledes tager
det Norton flere minutter at finde Internettet . Når jeg afinstallerer
Internet Explorer 7 og køre med Internet Explorer 6 er der ingen problemer.
(dog virker alle hjemesider så ikke mere som de skal som f.eks min
homebanking). Har nu installeret Firefox får at kunne bruge mit bankprogram.
Hvad er problemet med Internet Explorer 7. eller hvad er mit problem

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 27-12-06 18:16

Problemet har løst sig selv. Det var norton der lavede problemer.
KH Carsten

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 28-12-06 18:42

> Problemet har løst sig selv. Det var norton der lavede problemer.
> KH Carsten
> "Carsten" <cd@cd.dk> skrev i en meddelelse

Hej Carsten
Var det en indstilling i Norton, eller skulle du fjerne den helt?
Hilsen
Jørgen

Fra : Carsten

Dato : 28-12-06 20:56

Det var indstillingerne omkring netværk (hjemme, kontor.....) der skulle
genindstilles.

KH Carsten