Kan ikke slette oversigt
Fra : Ole Pedersen

Dato : 26-12-06 20:57

Hej

Er der en, som ved hvorfor jeg ikke kan få slettet oversigten over besøgte
hjemmesider.

Jeg bruger Avant browser ver 11.0 build 39. det er kun nogle få hjemmesider,
der ikke kan slettes, langt de fleste er slettet. Der er, efter hvad jeg kan
se ikke noget mønster i hvilke sider jeg ikke kan komme af med, blandt
siderne er Krak og Otto Duborg.

Jeg har prøvet med slet oversigt. Jeg bliver også spurgt om jeg virkelig
mener det, hvortil jeg naturligvis svarer ja.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme af med dette problem?
Ole Pedersen

Fra : John

Dato : 26-12-06 22:01

"Ole Pedersen" <(Fjern)spam.ole.bastian@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse

> det er kun nogle få hjemmesider,
> der ikke kan slettes

Måske kan dette gratis program løse problemet:

http://www.snapfiles.com/reviews/CleanCache/cleancache.html

Mvh John

Fra : Ole Pedersen

Dato : 27-12-06 22:36

Hej John

Tak for dit svar. Jeg har prøvet det, men jeg får følgende meddelelse, når
jeg prøver at starte programmet: "Det var ikke muligt at finde DLL'en
mscoree.dll i den angivne sti C\programmer\CleanCache 3.0;.;" efterfulgt ag
en masse andre filer og stier.

Nu er vi vist kommet lidt langt ud i forhold til denne gruppe, men skulle
der være en der ved hvad problemet kan være ville jeg være glad.

Med venlig hilsen
Ole Pedersen

Fra : John

Dato : 28-12-06 03:39

> [...]

> DLL'en
> mscoree.dll i den angivne sti C\programmer\CleanCache 3.0;.;"

CC kan kun køre på win2k/xp. Prøv evt i stedet:

http://www.snapfiles.com/reviews/CCleaner/ccleaner.html

Mvh John