Opera 9.10 - ændring af menu ?
Fra : Per

Dato : 26-12-06 11:03

Hej alle,

Efter at have installeret Opera v. 9.10 har jeg nu besluttet, at denne
skal være min foretrukne browser på bekostning af Firefox v. 2.0 idet
Opera-browseren nu for første gang (ihvertfald i mit system) er ikke så
lidt hurtigere til at loade siderne end f.eks. Firefox.

Der er dog een ting, som altid har irriteret mig ved O-browseren, nemlig
at menuernes menulister (f.eks. bogmærker) er ligesom presset for meget
sammen, så de enkelte bogmærker står for tæt/sammenpressede (efter min
mening altså).

Jeg har prøvet forskellige skins uden at jeg har kunnet se, at det har
hjulpet.

Er der mon en switch dybt inde O's indre, som kan rette denne lille
irriterende ting - så ville jeg nemlig blive en 100% tilfreds bruger

Per

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-12-06 22:31

Per skrev:

> [...]
> presset for meget sammen, så de enkelte bogmærker står for
> tæt/sammenpressede (efter min mening altså).

Det eneste, jeg lige kan komme i tanker om, er skrifttypeindstillinger
(Tools -> Preferences -> Advanced -> Fonts), som kan påvirke
indtrykket af menupunkterne.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Per

Dato : 26-12-06 23:19

Peter Brandt Nielsen < peterbrandtnielsen@gmail.com > skrev følgende:

> Det eneste, jeg lige kan komme i tanker om, er skrifttypeindstillinger
> (Tools -> Preferences -> Advanced -> Fonts), som kan påvirke
> indtrykket af menupunkterne.

Hej Peter,

Tak for svaret - desværre har dit forslag om ændring af font ingen
virkning på indtrykket af menupunkterne.

Per