IE7 og ikoner
Fra : Lasse

Dato : 26-12-06 10:48

Hej alle, køre som sagt IE7 dk. Jeg har nogle genveje på skrivebordet til
forskellige web sider. Jeg har selv lavet nogle ikoner til de forskellige
links. IE7 henter dog nye ikoner så snart man har brugt genvejen en gang, er
det ikke mulig at benytte sine egne ikoner uden at explore henter sidens
egene og erstatter mine.

Mvh Lasse

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 26-12-06 12:58

"Lasse" <CCCP@CCCP.CP> skrev i en meddelelse
> [...]
> links. IE7 henter dog nye ikoner så snart man har brugt genvejen en gang,
> er det ikke mulig at benytte sine egne ikoner uden at explore henter

Hej Lasse

Jeg har rodet med det problem siden i torsdags og ikke fundet løsning. Det
samme gør sig gældende i selv foretrukne, hvis der benyttes brugervalgte
ikoner f.eks. via FAVORG, så jeg tillader mig at håbe, der er nogle, som har
fundet løsning, og vil derfor følge din tråd

mvh
Bjarne