Den nye IE 7
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 25-12-06 14:01

Jeg har ventet til den kom då dansk i torsdag.
Den har et noget ændret layout, man lige skal vænne sig til, men funktionen
synes at være stabil og lidt hurtigere end ie 6.
Det er også meget få negative kommentarer vi ser her i NG'en, måske er det
en vellykket nyhed?

Hvad med det nye layout?
Jeg kan ikke helt finde indlysende fordele eller ulemper ved normalt daglig
brug - har i fundet noget genialt?

Hilsen
Jørgen

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 25-12-06 14:40

"Jørgen Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke helt finde indlysende fordele eller ulemper ved normalt
> daglig brug - har i fundet noget genialt?

Jeg er egentlig rigtig godt tilfreds, og savner umiddelbart kun disse 2 små
muligheder

- for at benytte Microsoft Toolbar Wallpaper til at ændre baggrunden med.
Det virkede fint i IE 5 og 6 (og virker stadig fint i Outlook Express)
- igen at få alle iconer som tidligere var i foretrukne. Den er som om at
FAVORG ikke vil virke i IE7 (her)

Jeg har prøvet at geninstallere såvel Microsoft Toolbar Wallpaper som FAVORG
men uden at få dem til at virke i IE7, men vil da være glad for at høre hvis
nogle af jer andre har fået det til at virke i IE 7

mvh
Bjarne

Fra : Flemming

Dato : 25-12-06 17:18

Jørgen Jørgensen wrote:
> [...]
> funktionen synes at være stabil og lidt hurtigere end ie 6.
> Det er også meget få negative kommentarer vi ser her i NG'en, måske

Jeg syntes den var langsom til at starte op og den gik også ned nogle gange,
så jeg tænkte nu skal Firefox prøves. Og jeg har ikke været i tvivl siden,
Firefox har en masse smarte plugins (lavet af brugere), hvor man kan ændre
alt muligt. Kører stabilt og hurtigt.

Mvh. Flemming

Fra : gb

Dato : 29-12-06 16:35

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in

> [...]
> været i tvivl siden, Firefox har en masse smarte plugins (lavet af
> brugere), hvor man kan ændre alt muligt. Kører stabilt og hurtigt.

Enig. Jeg prøvede også IE7, men gik meget hurigt tilbage til Firefox.
Microsoft har - som sædvanlig - rippet en konkurrents features, og
indkorporeret den i deres eget programmel. Og IE7 er meget tungere end
Firefox 2.

--
GB

Fra : Per H

Dato : 31-12-06 13:07

On Fri, 29 Dec 2006 15:35:04 GMT, gb <nospam@no.invalid> skrev:

>"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in

>Enig. Jeg prøvede også IE7, men gik meget hurigt tilbage til Firefox.
Jeg er mere tilfreds med IE 7, end 6.
Men instalerede lige FF igår, og den kører jo ganske flot, i forhold
til tidligere vertioner. Jeg syndtes bedre om FF end Opera.

Vh Per

På med Skype.