Hvad sker der med min Internet Explorer?!?
Fra : Temp

Dato : 25-12-06 10:55

Hejsa,

Min IE er begyndt at opfører sig underligt!

Jeg kan f.eks. ikke se Flash sider mere, hvilket bl.a. betyder, at jeg ikke
længere kan se videoerne på YouTube!
Jeg har forsøgt at opdaterer fra
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

Jeg kan ikke længere downloade filer - f.eks. kan jeg ikke længere henter
filer fra Download.com!
Den står bare og sørger og søger, og efter en god lang tid, melder den
tilbage at den ikke kunne finde den ønskede fil!

Og, ønsker jeg at gemme et billede, som jeg finder på en hjemmeside, ved at
hjøreklikke på det, så genkender IE ikke længere formatet, men sætter det
blot til "Unavngivet.BMP"!!!

Nogen, der fortælle mig, hvad der er sket?

Finder der et sted på nettet, hvor man kan hente IE alene, så man ikke
behøver geninstallerer hele Windows en gang til?
(Ja, jeg ved godt, at jeg lige har sagt, at jeg ikke kan downloade, men så
kan jeg jo hente den fra en anden computer

mvh.

Temp

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-12-06 12:33

"Temp" <nej@til.spam> skrev :

>Nogen, der fortælle mig, hvad der er sket?

Dine »Midlertidige Internetfiler« er blevet for stor.

Tøm dem i Imternetindstillinger og sæt størrelsen ned til f.eks.
50 MB.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Temp

Dato : 25-12-06 13:02

Tak skal du have, men det er ikke problemet

For det første, så ligger mine midlertidige Internet-filer i RAM, på min
RAM-disk, så de bliver tømt/slettet, hver gang jeg genstarter computeren, og
jeg har aldrig haft dette problem før.

For det andet, så ER størrelsen sat til lige nøjagtig 50 MB!

Der er noget andet, der går ind og driller, men jeg kan for min død ikke
finde det!
Jeg har endda nu prøvet at deaktiverer samtlige tilføjelsesprogrammer i IE,
men uden resultat!

Jeg har haft problemet i over en uge nu, og jeg har prøvet snart alt!
Næste trin bliver at omformaterer hele harddisken og geninstallere Windows
på ny

Temp

Fra : knudsen

Dato : 25-12-06 13:10

"Temp" <nej@til.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Ja, jeg ved godt, at jeg lige har sagt, at jeg ikke kan downloade, men
> så kan jeg jo hente den fra en anden computer

Hej
Prøv at kigge her
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Venli hilsen
knudsen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 25-12-06 13:49

> [...]
> (Ja, jeg ved godt, at jeg lige har sagt, at jeg ikke kan downloade, men
> så kan jeg jo hente den fra en anden computer

Hej Temp
Har du tænkt på i samme anledning at installere IE 7.0?
Jeg har haft den 1 uges tid, men bortset fra, at der er en del forandringer
især i layout som man skal vænne sig til, så fungerer den tilsyneladende
perfekt og lidt hurtigere end den gamle.

Hilsen og held og lykke med "lortet".
Godt Nytår
Jørgen

Fra : Aage

Dato : 26-12-06 16:34

> [...]
> det blot til "Unavngivet.BMP"!!!
>
> Nogen, der fortælle mig, hvad der er sket?
Hej Temp.
Jeg tror det er et af de sidste opdateringer der er
skyld i dine problemer. KB926255 - KB925398 - KB923694 - KB925454, hvis jeg
har ret er det en af disse opdateringer.
Hilsen Aage