IE7 og faneblade
Fra : Jesper

Dato : 23-12-06 18:32

Hej

Hvordan kan man få IE7 til at åbne nye links i et nyt faneblad hvergang, så
man får flere åbne på en gang, i stedet for at den bare bruger det samme
faneblad igen og igen? Kan ikke finde funktionen!

Mvh

Jesper

Fra : M.N.

Dato : 23-12-06 18:41

"Jesper" <sloth@tele2adsl.snydt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så man får flere åbne på en gang, i stedet for at den bare bruger det
> samme faneblad igen og igen? Kan ikke finde funktionen!

Og du har da vist ikke prøvet hjælp i IE7.

MN

Fra : Jesper

Dato : 23-12-06 18:46

"M.N." <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> MN

Jo det har jeg, men jeg kan ikke finde noget der virker. Men hvis du kunne
så fortæl endelig.

Mvh

Jesper

Fra : Villy Jensen

Dato : 23-12-06 19:26

| Hvordan kan man få IE7 til at åbne nye links i et nyt faneblad hvergang,

| man får flere åbne på en gang, i stedet for at den bare bruger det samme
| faneblad igen og igen? Kan ikke finde funktionen!

Holde <Ctrl> (eller <Alt>; afhængigt af browsergeneration) nede medens du
klikker, og linket vil åbne siden på en ny fane bagved

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jesper

Dato : 23-12-06 23:27

> [...]
du
> klikker, og linket vil åbne siden på en ny fane bagved

Hvad så hvis det er genveje som ligger i f.eks. hyperlinks mappen, kan man
ikke også få dem til og åbne i et nyt faneblad.

Jesper