kan Opera skrue ned for downloadhastighede~
Fra : not@home.se

Dato : 23-12-06 17:25

hej jeg har lige fået iptellefoni som virker ok når jeg ikke
downloader noget men det gør jeg tidt og så kan jeg ikke ringe ud fra
min iptellefon, jeg har en 1024/128 forbindelse hos cybersity kunne
godt tænke mig en måde at kunne skrue ned for internethastigheden når
jeg vil ringe ud kan man det ?

hvis ikke opera hvad kan så ? der må findes noget efiktivt software
jeg aner bare ikke hvad jeg skal lede efter.

jeg kunne selvfølgelig bare opgradere min internetforbindelse men den
biligste der kan uploade med mere end 128 koster 60kr mere om månneden
og har egentlig ikke brug for en hurtigere forbindelse hvis min tlf
bare kunne få lidt plads hvad gør jeg ? kan opera det ? eller kan
internetexplorer 6.0 det ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-12-06 17:49

http://www.netlimiter.com/