Hjælp til IE7
Fra : Susanne Brøns

Dato : 22-12-06 18:41

Hej

Jeg har slået fanebladsvisning fra for det kan jeg bedst lide.
Hvis en side vil åbne i et nyt vindue eller jeg selv vil have den til det
ved at holde SHIFT nede mens jeg klikker på linket (som altid) åbner siden i
et irriterende lille vindue. Hvordan får jeg den til at åbne den slags i
maksimerede vinduer?
Tak for al hjælp!

Kh Sus

Fra : Ole C

Dato : 22-12-06 23:48

Susanne Brøns skrev blandt andet:

> [...]
> det ved at holde SHIFT nede mens jeg klikker på linket (som altid)
> åbner siden i et irriterende lille vindue. Hvordan får jeg den til at

Kender ikke IE7 (endnu), men mon ikke det gøres ligesom i IE6, hvor man skal
trække vinduet ud til den ønskede størrelse og ikke ved at klikke på
firkanten oppe i hjørnet.
Så burde vinduet have den størrelse også næste gang.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Susanne Brøns

Dato : 23-12-06 07:35

Hej Ole

Tak for svar.
Det er desværre ikke nok. Jeg mindes godt nok, at de tidligere versioner
kunne "lære" min foretrukne vinduesstørrelse på den måde, du beskriver.
7eren vil dog godt nok ikke.
Efterhånden er jeg allerede ved at være godt træt af den. Er der nogen der
har andre bud?

Fra : Ole C

Dato : 24-12-06 14:22

> [...]

> du beskriver. 7eren vil dog godt nok ikke.
> Efterhånden er jeg allerede ved at være godt træt af den. Er der

Nogle gange skal man holde Ctrl eller Shift ned når man lukker det
"udtrukne" vindue, men måske IE Window Maximizer også virker i IE7:
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.asp