Browser
stl_s 3840
arlet 2470
mce og explore 7 virker ikke sammen hvad..~
Fra : Michael

Dato : 22-12-06 11:26

Kan der gøres ved det ?

Jeg har mce installeret som kom med min pc det vil sige at det er en oem
version,
det vil sige at når man installere xp mce er det på engelsk og til sidst
kører man en sprogpakke så det hele bliver på dansk , men
explore 7 vil ikke køre på dansk da mce jo fra start er engelsk,, what da
FU...

det vil sige at explore 7 kun virker på engelsk på min pc ..

kan der ikke laves om på det ? eller er der en opdatering ?

/michael

Fra : Søren

Dato : 22-12-06 22:44

Michael:
> [...]
> kører man en sprogpakke så det hele bliver på dansk , men
> explore 7 vil ikke køre på dansk da mce jo fra start er engelsk,, what da

samme her

Søren

Fra : Michael

Dato : 23-12-06 09:30

har sankket med microsoft, fordi jeg syntes at det er en sviner de laver,
men det havde de ikke noget med at gøre det var der hvor jeg havde købt pc
og software som jeg skulle henvende mig til .. say what da det jo var oem
software, hvad sker der for dem ,, nåmen jeg må få fat på zitech efter jul.

Merry Xmas anyway

Michael