Omsider: Dansk IE7
Fra : John

Dato : 21-12-06 16:27

Fra i dag er Microsoft klar med en version af Internet Explorer 7
på dansk:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29483

Mvh John :)

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-12-06 18:14

On Thu, 21 Dec 2006 16:26:57 +0100, John wrote:

> Fra i dag er Microsoft klar med en version af Internet Explorer 7
> på dansk:
>
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29483

Kan hentes her

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/downloads/default.mspx

http://huse-i-naestved.dk

Fra : knudsen

Dato : 21-12-06 22:03

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Kan hentes her
>
> http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/downloads/default.mspx
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
> http://huse-i-naestved.dk

Hej
1.Skal man bare hente den og installere
2. Kan man gå tilbage til IE 6

Venlig hilsen
knudsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-12-06 23:13

"knudsen" <knutti06FJERN@mail.dk> skrev :

>1.Skal man bare hente den og installere

Ja.

>2. Kan man gå tilbage til IE 6

Ja, den findes i Tilføj/fjern Windows komponenter

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : knudsen

Dato : 21-12-06 23:30

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja.

> Ja, den findes i Tilføj/fjern Windows komponenter
>
> --
> Kerim

OK-tak for svar

Velig hilsen
knudsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-12-06 23:40

On Thu, 21 Dec 2006 22:03:18 +0100, knudsen wrote:

> [...]

Jeg tog så mod til mig og opgraderede. Umiddelbart er der ingen problemer,
kun 2 spørgsmål:

* jeg kan ikke lige flytte værktøjslinjerne - acrobat med et enkelt ikon
kræver en hel linje
* plejer der ikke at følge en ny version af OE med IE? Jeg har stadig OE
ver. 6. Ikke at det er vigtigt, bruger alligevel ikke OE, bare af
nysgerrighed.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : ofc

Dato : 22-12-06 10:43

> Fra i dag er Microsoft klar med en version af Internet Explorer 7 på
> dansk:
>
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29483
>
> Mvh John :)

Tak. ! Har prøvet at installere, men den kommer med:

Denne installatin understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog.

- og så kan jeg trykke på OK.

Er det fordi jeg har prøvet IE7 Beta og afinstalleret den igen. ?

Win MCE sp2. og dansk sprog selvfølgelig. !??

/Ole

Fra : Carl Drud

Dato : 01-01-07 00:52

Peter Loumann wrote:

> * jeg kan ikke lige flytte værktøjslinjerne - acrobat med et enkelt ikon
> kræver en hel linje

Jeg har ikke rodet så meget med den. Mon du kan bruge noget i
nedenstående link;

http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/ie7_toolbar.mspx

> * plejer der ikke at følge en ny version af OE med IE? Jeg har stadig OE
> ver. 6. Ikke at det er vigtigt, bruger alligevel ikke OE, bare af
> nysgerrighed.

Ikke denne gang. Oprindeligt var det vist ikke meningen at IE7 skulle
komme til XP, men kun Vista.

Og i Vista bliver OE til Windows Mail.

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Mail

Carl

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-01-07 02:13

Den 01-01-07 00.52 skrev Carl Drud følgende:

> Jeg har ikke rodet så meget med den. Mon du kan bruge noget i
> nedenstående link;
>
> http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/ie7_toolbar.mspx

Mon ikke det er noget fra en gammel beta? Den IE7, jeg har hentet,
svarer i hvert fald ikke til den på siden. Der er ikke mulighed for at
vælge klassisk udseende i min, og jeg kan ikke flytte ret meget rundt på
værktøjslinjerne.

I stedet for at lade brugeren bestemme mere over værktøjslinjerne som i
de konkurrerende programmer, så har Microsoft valgt at give brugeren
færre muligheder i IE7, end de havde i IE6 - det er simpelthen en ommer!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-01-07 13:47

On Mon, 01 Jan 2007 02:13:12 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> I stedet for at lade brugeren bestemme mere over værktøjslinjerne som i
> de konkurrerende programmer, så har Microsoft valgt at give brugeren
> færre muligheder i IE7, end de havde i IE6 - det er simpelthen en ommer!

Det er i hvert fald sært. En anden ting der kan undre en forhærdet
operabruger som mig: Det er fint nok med faneblade, men ikke
hensigtsmæssigt at kun det sidste har et lukke-X. Jeg ved godt man kan
højreklikke og vælge Luk eller taste Ctr+F4, men alligevel.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-01-07 14:27

Den 01-01-07 13.46 skrev Peter Loumann følgende:

> Det er fint nok med faneblade, men ikke
> hensigtsmæssigt at kun det sidste har et lukke-X. Jeg ved godt man kan
> højreklikke og vælge Luk eller taste Ctr+F4, men alligevel.

Man kan også lukke via et midterklik. Min største anke med hensyn til
fanebladene er, at der er afsat så lidt plads til dem. Der skal ikke
være ret mange åbne, før man er nødt til at bruge et ekstra klik via
oversigten for at skifte til det ønskede faneblad. Problemet hænger
selvfølgelig sammen med den manglende mulighed for at ændre i brugerfladen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Carl Drud

Dato : 01-01-07 10:13

Kim Ludvigsen wrote:

> Mon ikke det er noget fra en gammel beta?

Det kan du have ret i. Siden er dateret 20 juni. Men de linker da stadig
til den.

http://www.microsoft.com/windows/ie/community/default.mspx

> I stedet for at lade brugeren bestemme mere over værktøjslinjerne som i
> de konkurrerende programmer, så har Microsoft valgt at give brugeren
> færre muligheder i IE7, end de havde i IE6 - det er simpelthen en ommer!

Jeg bruger kun IE7 på arbejde, men har slet ikke kigget på alle optioner
endnu, eller skulle jeg sige opdaget manglen på optioner.

Carl