IE6 + IE7 - er det muligt?
Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 19-12-06 14:24

Windows Automatic Update tilbyder mig at installere IE7. Det kunne jeg da
også godt tænke mig, men vil ikke gøre det, HVIS IKKE jeg samtidig kan
bibeholde IE6 på min PC (Windows XP system). Det er vigtigt for mig at
beholde 6'eren, så jeg kan teste mine egen-producerede hjemmesider i den
browser, de fleste (stadigvæk) bruger.

Er der nogen som ved om det er muligt at have begge udgaver af IE i brug
på sin PC på én gang?

venlig hilsen JP Kjeldsen

--
Jørgen Peter Kjeldsen, ornitolog & freelance webdesigner
Skriv til mig på www.prinzapolka.dk/kontakt.php

Fra : frede

Dato : 19-12-06 14:38

"Jørgen Peter Kjeldsen" <fake.mail@fakemail.com> wrote in message
news.tks55lz24pzqz2@pjoernjende.opasia.dk...
> [...]
> browser, de fleste (stadigvæk) bruger.
>
> Er der nogen som ved om det er muligt at have begge udgaver af IE i brug

http://www.computerworld.dk/art/36884?a=rss&i=0

Jeg har ikke selv testet så om det virker ved jeg ikke....

mvh
Frede

Fra : frede

Dato : 19-12-06 14:43

"frede" <nomail@please.invalid.com> wrote in message

> [...]
>>

> http://www.computerworld.dk/art/36884?a=rss&i=0
>
> Jeg har ikke selv testet så om det virker ved jeg ikke....

http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1188.html

den har jeg heller ikke testet.....

Frede

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 19-12-06 16:03

On Tue, 19 Dec 2006 14:43:10 +0100, frede <nomail@please.invalid.com>
wrote:

> http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1188.html
>
> den har jeg heller ikke testet.....
>
> Frede

Det virker her, så tak for tippet!

JPK

Fra : Ole C

Dato : 22-12-06 03:23

frede skrev blandt andet:

> den har jeg heller ikke testet.....

Det har jeg så netop gjort - ved at ændre i IE7's installationsfiler og køre
den som standalone - og metoden kan ikke anbefales.
Jeg gjorde som der stod og efter et par fejlmeddelelser dukkede en browser
op - men den fungerede ikke. Selvom den ikke var blevet installeret, skabte
den alligevel problemer med IE6's funktionalitet, som jeg imidlertid fik
løst med Norton WinDoctor.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Lis

Dato : 20-12-06 10:37

Hej JP.

Jeg har lige nu efter noget bøvl IE7.0 på min PC. den er på
engelsek,desværre... og den har automatisk erstattet IE6.0
Jeg ved ikke om du kan have begge på en gang.
Jeg havde forøvrigt store problemer da jeg valgte at instalere det, da
min pc gik ned eller ikke ville genstarte da jeg skulle det. Det
bevirkede at den måtte formateres osv. helt forfra. øv. Jeg fik dog
en påmindelse inden jeg valgte at installere om at huske at tage
backup, og det gjorde jeg heldigvis. der var bare problemer med
outlook.pst filen, den var der ikke lavet backup af. den ligger jo
også et mærkeligt sted....
nå men nu har jeg IE7.0 og den kører godt...

VH Lis