History-panel i Opera
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-12-06 23:38

Efter nyinstallation af Opera kan jeg for min død ikke finde den
indstilling, der lader history-panelet være én lang liste over besøgte
adresser i stedet for at være inddelt i datoer. Nogen der kan hjælpe?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-12-06 13:35

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Efter nyinstallation af Opera kan jeg for min død ikke finde den
> indstilling, der lader history-panelet være én lang liste over besøgte
> adresser i stedet for at være inddelt i datoer. Nogen der kan hjælpe?

Visningen af historien indstiller jeg ved at klikke på brillerne
når panelet er aktivt. Der kan jeg vælge mellem

   Efter besøgstidspunkt og websted
   Efter websted
   Efter besøgstidspunkt

Er det den indstilling? Det er den nederste der er standard.

--
Bertel

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-12-06 17:36

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> Efter websted
> Efter besøgstidspunkt
>
> Er det den indstilling? Det er den nederste der er standard.

Det var den indstilling, tak. Jeg havde indstillet de briller væk, så
det er ikke så underligt, jeg ikke kunne finde indstillingen.

Umiddelbart må standardvalget dog have været "efter besøgstidspunkt og
websted". Jeg foretrækker efter tidspunkt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-12-06 17:47

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Umiddelbart må standardvalget dog have været "efter
> besøgstidspunkt og websted".

Jeg mener ikke jeg før har set den indstilling, men det kan være
at min indstilling var standard i en (meget) tidligere version af
Opera og blot blev ført videre.

Jeg tjekkede lige med en ny installation, og du har ret.

--
Bertel