Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE7
Fra : Hans-Henrik

Dato : 15-12-06 17:57

Hej!

Jeg har fået IE7.0 installeret for nogen tid siden. Så langt, så godt. Siden
fik jeg Googles toolbar installeret. For nogle dage siden kom der en
automatisk update som jeg kørte. Det viste sig at være en IE7 update. Den
prøvede jeg naturligvis at installere, men kort før processsen var færdig,
kom der et rødt kryds med beskeden, at opdateringen ikke kunne gennemføres.
Efterfølgende kunne jeg så heller ikke komme ind i IE 7 og dermed heller
ikke internettet. Så jeg måtte gendanne (Windows XP gendannelsespunkt) pc'en
til en tidligere dato hvor alt virkede. Sikke noget rod!

Før havde jeg en internet toolbox på øverst til højre på værktøjslinien -
den er nu forsvundet så jeg kan ikke slette cookies, gamle internetsider og
historikken. Ja, i øjeblikket har jeg faktisk slet ingen værktøsjslinie i
IE7. Hvordan får jeg den frem? Jeg har kun søgefeltet til internetadresser,
intet andet!

Nogen forslag? Sandsynligvis er min IE 7 korrupted på én eller anden måde -
hvordan får man den genoprettet, eller eventuelt få version 6.0 genindlæst??
Ved at indlæse service pack 2? Jeg har på Microsofts hjemmeside for søgt at
downloade IE7, men det vil den ikke, formentligt fordi den efter
valideringen finder ud af, at den allerede er installeret. Kan man
afinstallere IE7 og så gen-installere den? I så fald, hvordan?

Min pc er en Dell XPS, 3,8 Ghz, 2HD på hver 250Gb i Raid 0 konfiguration,
Windows XP home. Pc'en er købt i jan 2006 og derfor var Servicepack 2
inkluderet i Windowsversionen.

mvh
HH

Fra : John

Dato : 15-12-06 23:15

"Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man afinstallere IE7

Jep, via Tilføj/Fjern programmer. Du skal markere Vis
Opdateringer.

Mvh John