Firefox 2.0
Fra : Steen

Dato : 14-12-06 07:13

Denne udgave af Firefox (ny for mig) irriterer mig lidt. Hvis jeg har gjort
vinduet lidt smallere for at slippe for at se reklamerne o.lign. i højre
side, i dette tilfælde på politiken.dk, så rykker Firefox billedet til
venstre, når jeg kikker på et link.

Kan man ikke få den til at lade være med det (uden at øge vinduesbredden til
fuld bredde). Ellers vil jeg overveje at gå tilbage til 1.5.

/Steen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-12-06 09:45

Den 14-12-06 07.13 skrev Steen følgende:
> [...]
> vinduet lidt smallere for at slippe for at se reklamerne o.lign. i højre
> side, i dette tilfælde på politiken.dk, så rykker Firefox billedet til

Jeg forstår ikke, hvad du mener med at rykke til venstre, men kan du
ikke bare slå reklamerne fra og så have vinduet i en mere passende
størrelse?

Du kan slå reklamerne fra med udvidelser som Adblock
(https://addons.mozilla.org/firefox/10/) eller Adblock Plus
(https://addons.mozilla.org/firefox/1865/). Eller du kan slå dem fra via
et højreklik:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-brug.html#reklamer