Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Avant Browser
Fra : Thore

Dato : 11-12-06 15:18

Har lige installeret Avant og den ser da fin ud...

Men jeg har to ting:

1. Hvis den er åben eller ligger i Tray, kan jeg ikke klikke på et link
f.x. i en newsgroup... så klikker jøjttaleren bare... Internet Explorer
åbner ikke link'et...

A-ha- tænker jeg, så sætter du den bare til default browser... og så går
pkt.1 fint...

2. Men... så kan jeg ikke klikke på det blå "e" i emails der (af en
eller anden uransagelig årsag) er skrevet i html. jeg bruger Agent som
news/mail program...og får daglig 8-10 af den slags mails, så det er
ikke en option at undvære IE...

Nogen der har (set) en løsning på dette/disse?
Eller har jeg ikke kigget godt nok i Avant's options? (GFD (tm)) :)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Per H

Dato : 12-12-06 18:57

On Mon, 11 Dec 2006 15:18:23 +0100, Thore <dinotec@mail.invalid>
skrev:

> [...]

>Nogen der har (set) en løsning på dette/disse?
>Eller har jeg ikke kigget godt nok i Avant's options? (GFD (tm)) :)

Det skal virke. Det har virket perfekt, da jeg brugte Avent.
Men jegf kan ikke lige komme på en løsning.
Har du afinstaleret IE?

Vh Per

På med Skype.

Fra : Thore

Dato : 13-12-06 08:02

On Tue, 12 Dec 2006 18:56:55 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Det skal virke. Det har virket perfekt, da jeg brugte Avent.
>Men jegf kan ikke lige komme på en løsning.
>Har du afinstaleret IE?

Hej ...
Nej, IE er ikke afinstalleret.
Har nu prøvet flere opsætninger med Avant som både standardbrowser og
"sekundær" med IE som primær...
Lige nu er den sat som sekundær (på lige fod som FF og Opera, og når den
ikke er startet eller ligger i tray, kan jeg både klikke på links i
newsindlæg og "e" i mails, så åbner IE de respektive sider.
Har jeg Avant liggende i tray vil det bare ikke virke...:(
Og det er ellers en fin en den - med tabs og det hele...:)
....og hurtigere opstart end IE...

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : gb

Dato : 13-12-06 18:27

Per H <tramanden@gmail.com> wrote in

> Har du afinstaleret IE?

Kan man det? Og i bekræftende fald - hvordan?

--
GB

Fra : John

Dato : 13-12-06 19:48

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan man det? Og i bekræftende fald - hvordan?

nLite is a GUI for permanent Windows component removal by your
choice:

http://majorgeeks.com/download4324.html

Mvh John

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-12-06 22:37

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev :

>nLite is a GUI for permanent Windows component removal by your
>choice:

Uden IE, så kan man jo ikke bruge Avant.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : John

Dato : 13-12-06 22:49

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Uden IE, så kan man jo ikke bruge Avant.

Korrekt