Problem med instalere Java
Fra : Claus Og Helle

Dato : 06-12-06 23:11

Jeg kan ikke komme på min netbank,jeg har prøvet med 2 browsere IE og
Mozilla,begge browsere skrive at der ikke er instaleret men java er
instaleret på begge browsere.Så det må da være noget med Windows at gøre
eller hvad,håber der er en der ved hvad der er galt.
--
Manden og Konen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-06 23:39

Den 06-12-06 23.11 skrev Claus Og Helle følgende:
> Jeg kan ikke komme på min netbank,jeg har prøvet med 2 browsere IE og
> Mozilla,begge browsere skrive at der ikke er instaleret men java er
> instaleret på begge browsere.

Det vil sige, Java virker på andre sider? Prøv denne testside:
http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml
Kan du se en dansende figur?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rustvogn: En bil der er godt angrebet af rust i såvel undervogn som i de

Fra : Claus Og Helle

Dato : 06-12-06 23:57

Java virker ikke på andre sider overhovdet.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-06 00:22

Den 06-12-06 23.56 skrev Claus Og Helle følgende:
> Java virker ikke på andre sider overhovdet.

Så er Java nok slet ikke installeret. Prøv at installere det fra denne side:
http://java.com/en
Klik på Download Now-knappen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fis i en hornlygte: Gammelt kommunikationssystem...