Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Slette dele af historie IE7
Fra : Per H

Dato : 06-12-06 20:38

Kan man ikke slette dele af historien i IE7 så man ikke kan se alle de
sider man ikke ønsker andre skal se. Man kan i Avant, men kan ikke
finde det i IE7

Jeg kan heller ikke se at Opera har funktionen.

Vh Per

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 07-12-06 16:03

Per H <phbyg@SLETprivat.dk> posting:

>Kan man ikke slette dele af historien i IE7
--klip--
> Jeg kan heller ikke se at Opera har funktionen.

Opera 9:

Mon ikke dette kan gøre det, uden dog at have afprøvet det voldsomt:

Panelet "Historik" (F4), højreklik og tryk slet.

--
What is life, except excuse for death,

Ny Opera Mini: http://www.operamini.com/features/

Fra : Per H

Dato : 07-12-06 20:18

On Thu, 07 Dec 2006 16:02:50 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@cbh.softwolves.dk> skrev:

> [...]
>
>Mon ikke dette kan gøre det, uden dog at have afprøvet det voldsomt:
>
>Panelet "Historik" (F4), højreklik og tryk slet.

det er ikke det hele der skal slettes. kun enkelte URL.

Vh Per

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-12-06 00:49

Per H <phbyg@SLETprivat.dk> posting:

> det er ikke det hele der skal slettes. kun enkelte URL.

Netop.

Fra : Per H

Dato : 08-12-06 01:23

On Fri, 08 Dec 2006 00:49:15 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@cbh.softwolves.dk> skrev:

>Per H <phbyg@SLETprivat.dk> posting:

>Netop.

Det er godtnok den mest besværlige måde jeg har set , men ok alt kan
lade sig gøre.

I Avant H klikker man bare på URL i browserfeltet.

Vh Per

Fra : Ole Christiansen

Dato : 08-12-06 09:01

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er godtnok den mest besværlige måde jeg har set , men ok alt kan
> lade sig gøre.
>
> I Avant H klikker man bare på URL i browserfeltet.
>

> Vh Per

Så brug dog Avant. !!