Firefox makro?
Fra : Burgos

Dato : 06-12-06 18:33

Hejsa,

For at spare tid har jeg behov for et program der kan navigere rundt på
forskellige websider. Det drejer sig om at jeg spiller en del hos
forskellige bookmakere. Jeg bruger 10 forskellige, og når jeg vil lægge et
bet har jeg behov for at finde bedste odds. Jeg tænkte derfor at det måske
kunne lade sig gøre at lave en makro eller lign. som automatisk slog op på
f.eks. tysk bundesliga. Jeg kan ikke bare lave disse som bogmærker, da
adresselinjen oftest ikke ændrer sig. Findes der et program som kan "optage"
hvilke punkter jeg klikker på, og efterfølgende afspille det igen?
Hvis nogen kan lede mig på rette vej ville det være super! Jeg laver 400+
væddemål om måneden - så det kunne nok spare mig for nogle timers klikkeri!

Mvh

Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-06 19:36

Den 06-12-06 18.32 skrev Burgos følgende:

> f.eks. tysk bundesliga. Jeg kan ikke bare lave disse som bogmærker, da
> adresselinjen oftest ikke ændrer sig.

Nok fordi siden bruger rammer. Det er ikke sikkert, du får lov at gøre
det på denne måde, men prøv: Højreklik der, hvor oplysningen står =>
Denne ramme => Vis kun denne ramme. Hvis du får lov, kan du nu se den
rigtige adresse i adressefeltet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Bjørnetjeneste: Når man siger tak for en tjeneste med en anden tjeneste...