Firefox gik i "sort"
Fra : J.K.Arning

Dato : 06-12-06 07:14

Firefox 2.0 lagde et par opdateringer ind igår .. pådateringer af nogle
plugins og et template. Siden da vil den ikke vise den såkaldte
bogmærkelinje og når jeg vælger at åbne links fra min news reader (dialog)
åbner browseren som den skal men siden åbnes ikke.

JEg har nu haft firefox afinstalleret .. fjernet resterne af plugins m.m.
fra installations folderen og har reinstalleret firefox .. genimporteret
bookmarks og det har præcist ikke ændret noget som helst.

Nogle gode forslag til hvad jeg gør herefter?

Skal jeg igang med en større rensning af registrerings DB. og geninstallere
igen?

--
:: J.K.Arning :: 06-12-2006 07:09:50 :: http://arning.dk ::

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-12-06 09:32

J.K.Arning skrev:

> JEg har nu haft firefox afinstalleret .. fjernet resterne af
> plugins m.m. fra installations folderen og har reinstalleret
> firefox .. genimporteret bookmarks og det har præcist ikke
> ændret noget som helst.

Har du prøvet at oprette en ny profil?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-06 11:36

Den 06-12-06 07.13 skrev J.K.Arning følgende:

> bogmærkelinje og når jeg vælger at åbne links fra min news reader (dialog)
> åbner browseren som den skal men siden åbnes ikke.

Sandsynligvis en fejlbehæftet udvidelse.

> JEg har nu haft firefox afinstalleret .. fjernet resterne af plugins m.m.
> fra installations folderen

Hvilken installationsfolder er det? Profilen?

> Nogle gode forslag til hvad jeg gør herefter?

Prøv først at starte Firefox i fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

Er fejlene der så stadig?

> Skal jeg igang med en større rensning af registrerings DB. og geninstallere
> igen?

I værste fald kan du afinstallere Firefox og slette (bedre: omdøbe)
profilen, og derefter geninstallere. Der er ingen grund til at rode med
registreringsdatabasen, der gemmer Firefox ikke noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kovending: Populær sport på landet...

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-12-06 20:37

On Wed, 06 Dec 2006 11:35:56 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> Prøv først at starte Firefox i fejlsikret tilstand:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

Det gjore tricket .. tak for hjælpen jeg havde allerede fnidder af at
benytte IE igen bare i den korte periode.

--
:: J.K.Arning :: 06-12-2006 20:35:29 :: http://arning.dk ::