klapvogn?
Fra : Daniel K. Gartmann

Dato : 27-06-01 20:33

hEJ!

Hvor kan man købe det mærke klapvogn der hedder noget i retning af "GRODAC"?
Det eksemplar jeg har set var købt i Tyskland, men den skulle også kunne
opdrives her i landet.

På forhånd tak

Venlig hilsen

Daniel

Fra : Anne

Dato : 28-06-01 09:21

Hej!
Jeg kender ikke til mærket, men jeg vil lige komme med et andet godt råd,
som man måske ikke lige tænker på, når man køber barnevogn og klapvogn.
Hvis barnet vender med ansigtet mod den der skubber klapvognen kan den
voksne styre de sanse/ synsindtryk barnet får, hvilket er meget godt for
barnet. Barnet kan nemlig ikke selv kapere alle de indtryk, hvorfor den
voksne må tage ansvaret for at barnet ser det der er givtigt for det. Barnet
har jo herved også nemmere ved at søge øjenkontakt.
Bare lige et lille fif med på vejen.
Anne

Fra : Carsten Kring

Dato : 02-07-01 22:56

Jeg er enig i, at det er godt at man kan have barnet vendt mod sig.

Vi har en klapvogn, hvor vi kan vende sædet begge veje, så Christoffer har
mulighed for at se fremad, hvis han har lyst til det. Når vi går tur i
skoven vil han gerne have frit udsyn fordi han er meget nysgerrig. Når han
bliver træt af indtrykkene er det tid til at vende ham om igen.

En anden god "feature" ved vores klapvogn er, at alle fire hjul kan dreje -
det gør at det er nemt at komme omkring i supermarkedet og på gågaden. Det
vil jeg absolut anbefale.

Jeg kan ikke lige huske mærket på barnevognen, men hvis nogen er
interesseret kan jeg da gå ned i garagen og kigge

mvh/Carsten

Fra : Allan & Kathe

Dato : 02-07-01 02:30