Deling af modem
Fra : Jan

Dato : 17-12-00 21:25

Hejsa

Jeg har et lille problem med at få delt et modem over et netværk.

Jeg har to maskiner en Win98 og en WinME, der sidder en ISDN
adapter på maskinen med WinME.

Problemet er så at Win98 maskinen skal bruge PcAnywhere til at
koble op til arbejde, dog ikke igennem Internet, men en direkte
modem til modem opkobling.

Jeg kunne selvfølgelig bare flytte ISDN adapteren over på den
anden maskine, men så er problemet bare omvendt, for begge
maskiner skal have mulighed for at bruge PCAnywhere.

Håber at der er nogle der kan regne den ud !

Hilsen

Jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-12-00 23:31

On Sun, 17 Dec 2000 21:24:55 +0100, "Jan" <janj100@hotmail.com>
wrote:

> Jeg har et lille problem med at få delt et modem over et netværk.

Se på SpartaCOM SAPS http://www.spartacom.com/

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jan

Dato : 19-12-00 23:37

> Se på SpartaCOM SAPS http://www.spartacom.com/

Tak for det, jeg har lige prøvet at hente en 30 dages demo af deres
program, som også fint kunne installeres på min win98 maskine,
Men da jeg så lagde det ind på winMe maskinen gik det helt galt,
Cd-rom drev og lydkort forsvandt sporløst, og maskinen ville ikke
koble op til Internettet mere.

Efter en afinstallation af programmet og en diskussion med min
computer om at finde de ting den havde fået smidt ud i det uvisse,
kører den nu igen..... Du har (eller en anden) ikke en anden idé som
jeg kan prøve mig frem med ???

Hilsen

Jan

Fra : *nico*

Dato : 30-12-00 16:38

Pcanywhere kører ad helvede til med isdn.. Måske der problemet ligger !??

Nico!