jeg bøvler lidt med at sætte noget raid op
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 23-01-07 23:31

jeg bøvler lidt med at sætte noget raid op
jeg har et MB asus A8n premium
og jeg køre i øjeblikket med 2 stk WD på nvidia raid (stripped)
samt 2 x maxtor på silicon raid
nu vil jeg så gerne sætte 2x maxtor Ide til under nvidia
strippeddet jeg gør er: 1) sætter Nvidia raid i bios til at virke på Ide
derefter booter jeg op når jeg når til hvor man skal configge (F10) laver
jeg så en ny raid diske ved hjælp af de to maxtor diske..
efter genstart kommer jeg så i windows (XP) og u har vi balladen den bliver
ved med at se dem som to enkelte diske

hvad pokker gør jeg forkert eller rigtigt

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 26-01-07 15:36

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver
> ved med at se dem som to enkelte diske
>
> hvad pokker gør jeg forkert eller rigtigt

Jeg forstår sådan, at du på din NVidia vil have 2 forskellige raid-sets.

Er du sikker på at du kan det?