VIA EDEN
Fra : IsFugl

Dato : 23-01-07 21:18

hej

nogen der kender en butik her i DK der forhandler VIA EDEN bundkort?

helt en fysisk butik..

--
Steffen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-01-07 21:23

On Tue, 23 Jan 2007 21:17:40 +0100, IsFugl <tv@kvaek.dk> wrote:

>nogen der kender en butik her i DK der forhandler VIA EDEN bundkort?
>helt en fysisk butik..

http://www.shg.dk/ og http://www.midtdata.dk/ er to gode muligheder
for dem der kommer i region midtjylland....

<mlr>.

Fra : IsFugl

Dato : 23-01-07 21:51

www.shg.dk har ikke via de har en computer bygget med et via bord, men
ellers ikke..

--
steffen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-01-07 22:06

On Tue, 23 Jan 2007 21:50:39 +0100, IsFugl <tv@kvaek.dk> wrote:

>www.shg.dk har ikke via de har en computer bygget med et via bord, men
>ellers ikke..

Ok, sidst jeg var forbi havde de et antal mini-ITX bundkort på
programmet, men der har åbenbart ikke været tilstrækkeligt salg i den
slags...

Sjovt nok. For sådan et mini/nano ITX bundkort er da ellers en elegant
løsning i mange sammenhænge...

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 13:46

"IsFugl" <tv@kvaek.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> nogen der kender en butik her i DK der forhandler VIA EDEN bundkort?
>
> helt en fysisk butik..
>
> --
> Steffen

Prøv at kigge på: http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=3