Manual vedr. Soltek MB
Fra : Claus Skovbo

Dato : 23-01-07 10:32

Hej gruppe

Jeg mangler er manual over en Soltek SL-85SD bundkort, / flest mulige
oplysninger.

Jeg er har søgt hos Soltek, og via vores ven Google, men fandt ikke hvod jeg
søgte (evt. grundet mb alder).

Ved godt at den ikke er så ny mere, men vil gerne rode lidt med den.

Hilsen Claus (7900)

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 23-01-07 11:25

"Claus Skovbo" <claus@karby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg søgte (evt. grundet mb alder).
>
> Ved godt at den ikke er så ny mere, men vil gerne rode lidt med den.

Hvad med denne her:
http://www.soltek.de/soltek/download/download_all.php?isbn_st=SL-85SD-C

Fra : erstat xxx med com [~

Dato : 23-01-07 22:32

"Claus Skovbo" <claus@karby.dk> wrote in message
> [...]
> jeg søgte (evt. grundet mb alder).
> Ved godt at den ikke er så ny mere, men vil gerne rode lidt med den.

Ved ikke hvordan du søger, men en 54 hits kom der på google søgning om
manual til dit mb, bl.a. her
http://www.motherboards.org/mobot/manuals/Soltek/SL-85SD/

/Ole

Fra : Claus Skovbo

Dato : 23-01-07 15:25

"erstat xxx med com [6400 Sønderborg]" <olenansen@gmail.xxx> skrev i en
meddelelse news:45b60055$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> "Claus Skovbo" <claus@karby.dk> wrote in message
>
> Ved ikke hvordan du søger, men en 54 hits kom der på google søgning om
> [...]
Hej Karl Erik og Ole

Tusind tak for jeres svar, det var lige det jeg manglede.

Jeg fik også flere svar i Google, men jeg kunne ikke rigtig bruge svarene.
Heller ikke hos Soltek.com.

Endnu engang tak, jeg vil til at "læse".

Hilsen Claus