Min Fars tastatur bevæger sig, når der slå~
Fra : jama

Dato : 06-02-07 10:32

Han har haft det oppe i bærbar gruppen, men der gik svarene mere på, at han
fik hvad han købte. Det mener jeg ikke den har kostet 8000kr. og selvom den
er fra Aldi, så har det ikke noget med kvalitet at gøre. I Data bladet har
den fået en meget fin Test konklusion.Derfor spørger jeg her i gruppen, da
tastatur er også er en Hardware

Min gamles bærbar, som han lige har købt i Aldi har en fejl, der irrretere
mig. Hans tastatur klapre dvs., at selve tasturet ikke er understøttet
ordentlig. Hvad ville I sige til, at lyden lyder forskelligt, disse taster
der ikke er rigtig understøttet nedenunder har en klaprende lyd, når der
slås på dem. Ja man kan faktisk se det, når man bruger disse taster, at så
bevæger selve tastaturet sig op og ned. Jed har sagt til Ham, at han skal
bytte sin bærbar, jeg kunne ikke leve med en Computer, hvor man både kan se
og høre fejlen, f.eks. virker det meget irretende på mig, når jeg spiller på
den, at både høre og ser disse fejl. Han siger, at det ikke er ualmindeligt
med denne fejl, derfor mit spørgsmål så han kan se, at andre heller ikke vil
ha en PC, hvor fejlen er så irreterende som denne. Det er min mening.
Michael

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-02-07 11:39

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke vil ha en PC, hvor fejlen er så irreterende som denne. Det er

Aldi. For nylig. Byt den. Det er en ommer.!

/Ole

Fra : Nicolai L

Dato : 06-02-07 19:18

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> fik hvad han købte. Det mener jeg ikke den har kostet 8000kr. og selvom
> den er fra Aldi, så har det ikke noget med kvalitet at gøre.

Jo, det har i høj grad noget med kvalitet at gøre. Hvis du skulle have samme
specifikationer i en kvalitetsbærbar, ville den koste dobbelt så meget.
Medion'en som kostede 8000,- kr er revet væk, fordi at det er billigt set
udfra specifikationerne. Men det koster på kvaliteten.

> [...]
> heller ikke vil ha en PC, hvor fejlen er så irreterende som denne. Det er

Tja, hvis jeg valgte at købe en medion bærbar i Aldi, hvilket jeg godt kunne
finde på, så ville jeg ikke have de høje forventninger til kvaliteten og
ville også bruge den derefter. Hvis det var den jeg skulle bruge til
arbejde, så ville jeg ikke acceptere det, men så måtte jeg også erkende at
jeg måtte slippe flere penge eller få, på papiret, dårligere
specifikationer.

> Michael

Nicolai

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-07 19:46

> Han har haft det oppe i bærbar gruppen, men der gik svarene mere på,
> at han fik hvad han købte. Det mener jeg ikke den har kostet 8000kr.

Brug venligst de rette grupper. Det hjælper ikke at flytte gruppe, fordi du
ikke kan lide de svar, du får.
Når der er tale om en bærbar, så er det gruppen for bærbare, du skal poste
i.

Se mere på www.usenet.dk

FUT til netikettegruppen

Claus