Ram igen
Fra : Bent CC Hansen

Dato : 05-02-07 19:31

Nu har jeg sat endnu en klods i og byttet om på klodserne, men lige
meget hjælper det. Det er kun den ene der ses. Skal jeg rette noget i
bios en
èller hvad skal jeg gøre. Klodserne er ens og på 512.--
bibent

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-07 20:01

slet 7X5KS wrote:

> [...]
> bios en
> èller hvad skal jeg gøre. Klodserne er ens og på 512.--

Du må give os lidt mere. Hvilket bundkort er det, hvilken type RAM,
enkeltsidet eller dobbeltsidet, hvor mange sokler...?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Bent CC Hansen

Dato : 05-02-07 21:29

Foreløbig kan jeg sige at ram kl. er: Kingston,KVR133X64C3/512 og det
er begge. Og der 2 sokler i bundkortet.Men hvad
kortet hedder osv. kan jeg ikke svare på. Kan jeg se det på selve
b.kortet?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-07 21:36

slet H10SB wrote:

> Foreløbig kan jeg sige at ram kl. er: Kingston,KVR133X64C3/512 og det
> er begge. Og der 2 sokler i bundkortet.

Og der sidder lakridser på begge sider af RAM modulerne? Dit bundkort kan
muligvis kun håndtere 2 RAM banker og derfor hedder det enten 1
dobbeltsidet eller 2 enkeltsidede moduler.

> Men hvad
> kortet hedder osv. kan jeg ikke svare på. Kan jeg se det på selve
> b.kortet?

Hvis du er heldig står det mellem PCI slot'ne. Ellers kan et program som
SiSoft Sandra eller Everest nok fortælle dig det.