printer
Fra : Jørgen Sarup

Dato : 04-02-07 19:25

Hej til alle
Er lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe, men vover pelsen.
Jeg har lige købt en Brother printer DCP115C, under installeringen af
softwaren blev jeg bedt om at monterer USB stikket og tænde for printeren,
og dernæst genstarte Pc'en, men den kan ikke genstarte, fryser med
opstartsteksten på skærmen.
Jeg har fulgt installations guiden til punkt og prikke.
Slukkede for maskinen og afmonterede USB stikket, og startede uden
problemer, nu fjernede jeg programmet med tilføj/fjern programmer og
slettede manuelt to mapper med Brother fundet ved at søge på navnet.Efter at
have genstartet prøvede jeg så igen, men med det samme nedslående resultat.
Jeg ved godt at det er lidt sparsomme oplysninger men håber at her nogle som
har en løsning.
Hilsen Jørgen