PC til afspilning af musik i MC klub
Fra : Janner

Dato : 04-02-07 11:00

Hej vi skal have et eller andet form for system der kan afspille musik
...mp3. Nogen drømmer om noget halløj med en Touch skærm, men kan det holde ?

Måske var det bedre med noget robust mus + tastatur eller hvad siger folket
?

Planen er det skal installeres med en eller anden form for julebox program
så folk ikke sletter valgte numre og ikke umiddelbart kan sætte andre numre
foran de allerede valgte osv. osv.

Nogen der har nogen gode bud på konfigurationer ?

/Jan

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-02-07 11:46

Janner wrote:
> Hej vi skal have et eller andet form for system der kan afspille musik
> ..mp3. Nogen drømmer om noget halløj med en Touch skærm, men kan det
> holde ?
Vi bruger touch skærme på industrimaskiner, så hvorfor ikke?

> Måske var det bedre med noget robust mus + tastatur eller hvad siger
> folket ?

Hvad med et gammelt IBM tastatur fra først i 90'erne

> Planen er det skal installeres med en eller anden form for julebox
> program så folk ikke sletter valgte numre og ikke umiddelbart kan
> sætte andre numre foran de allerede valgte osv. osv.

Jeg stødt på det spørgsmål før, og der kom det svar:
http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/64ecd208689ccff3/55a7d6058d935222?lnk=gst&q=peter+(8450)&rnum=8&hl=da#55a7d6058d935222

mvh
Henning

Fra : Janner

Dato : 04-02-07 11:58

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Hvad med et gammelt IBM tastatur fra først i 90'erne

> Jeg stødt på det spørgsmål før, og der kom det svar:

Takker ja vi bruger også Touck skærme på industri maskiner men men men det
er jo også skærme i en højere pris klasse. Linket du linker til et ikke
umddelbart brugbart ,,, Det beskriver hvorman man gør med winamp hvis man
vil undgå pilfingre og det jo ikke helt det vi vil *S*

/Jan

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-02-07 14:35

Janner wrote:

> [...]
> til et ikke umddelbart brugbart ,,, Det beskriver hvorman man gør med
> winamp hvis man vil undgå pilfingre og det jo ikke helt det vi vil *S*

Ok. Jeg har misforstået spørgsmålet.

mvh
Henning

Fra : Janner

Dato : 04-02-07 16:07

> Ok. Jeg har misforstået spørgsmålet.
>
> mvh
> Henning

Nej ikke helt for en touch skærm ville også være lækkert men inden for et
rimeligt budget er det svært at finde noget det hitter .......

Når den skal bruges på den måde ... he he

Fra : skibber

Dato : 04-02-07 13:23

On 04-02-2007 10:59:57, "Janner" wrote:
> [...]
> foran de allerede valgte osv. osv.
>
> Nogen der har nogen gode bud på konfigurationer ?

Til MC klub tja'e jeg ville finde en god brugt jukebox til en rimelig penge
en der kan afspille Cd'er,så kunne man jo selv brygge noget mp3 sammen
og konvertere det til musik CD.

Prøv at kontakte dem der udlejer,det kunne være de havde noget brugt der
kunne bruges det vat mit lille pip.

/skibber

Fra : Janner

Dato : 04-02-07 14:23

> [...]
> og konvertere det til musik CD.
>
> Prøv at kontakte dem der udlejer,det kunne være de havde noget brugt der

Skal være noget pc baseret vi har idag to cd skiftere med ialt knap 400
cd'er i sådan kunne vi i teorien køre videre.

Men mulighederne for at se kunstner m.v. er jo det de unge vil ha' *GG*

Men tak for foreslaget

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-02-07 20:03

> Til MC klub tja'e jeg ville finde en god brugt jukebox til en rimelig
> penge en der kan afspille Cd'er,så kunne man jo selv brygge noget mp3
> sammen og konvertere det til musik CD.

Hvad skulle ideen dog være med det?

Det er da rent tidspilde.

Claus

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 04-02-07 20:04

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hej har da selv været i Mcklub og der blev det løst med to skærme
og en externHD alle filer skrivebeskyttet
config
en touchskærm billig model med husholdningsfilm henover samt en skærm
(indbygget i væggen) til at vise hvad der blev
spillet, maskinen var vist en amd 2200 med 1 gbram et 64 mb grafikkort GF2
og et program jeg mener det hed Djay men søge funktionen er meget langsom
med 300 gb mp3
der er den nye windows media player meget bedre.

mvh søren

Fra : Janner

Dato : 05-02-07 18:18

> [...]
> med 300 gb mp3
> der er den nye windows media player meget bedre.

Den nye media player har vek det problemn at folk ikke kan sætte noget i kø
til afspilning ... Sådan ala' en jukebox ......

Hvad model touch skærm kan bruges ??