Problem med Windows Medie Player?
Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 03-02-07 22:53

Hej gruppe!!
Jeg har det problem, at ved afspilning af musik-cd i WMP, fryser WMP efter
ca 20 sek., og det er ikke muligt at afslutte programmet.
Der er kun at trykke på reset knappen.
Jeg har formatteret HD og geninstalleret Win XP
Jeg har skiftet processor og ram.
Er der en der kender det problem?

Hilsen kim

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 04-02-07 12:13

Hej Kim !

Jeg havde nøjagtigt det samme problem for et år siden. Det viste sig at være
CPU-køleren, som på én eller anden måde ikke fungerede korrekt. Så løsningen
var at udskifte CPU-køleren.

Iøvrigt kan fejlen genskabes ved at spille et CPU-krævende spil, f.eks Quake
4

mvh
Søren

Fra : kim jensen\(8340\)