Billige medier hvor?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-02-07 19:54

Jeg vil købe mig en 2GB Memorystick Duo Pro 2, til min mobiltelefon.

Noget siger mig man kan få det billigere i udlandet?. Hvor har I haft gode
erfaringer med at handle?

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-02-07 00:32

"Stig Mogensen" <stig.mogensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil købe mig en 2GB Memorystick Duo Pro 2, til min mobiltelefon.
>
> Noget siger mig man kan få det billigere i udlandet?. Hvor har I haft gode
> [...]
Jeg har købt på qxl
Her er nogle tilbud:
http://my.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=memory%20stick%20duo%20pro&Adv=1&catalog=5&IntitleAndDesc=1&Catg=1

Skal du have det billigere, skal du nok via ebay.

Kurt

Fra : Finn Egmose

Dato : 04-02-07 13:04

> [...]
> Jeg vil købe mig en 2GB Memorystick Duo Pro 2, til min mobiltelefon.
>
> Noget siger mig man kan få det billigere i udlandet?. Hvor har I haft gode

Der er masser af billige 2 gb memorystick duo pro både på www.dba.dk
www.qxl.dk www.ebay.de men fælles for dem alle er at det er kinakopier som
ikke er lavet af Sony, men jeg har selv købt en af dem og den fungerer
ligeså godt som Sonys originale. Skal du have en original Sony kan den kun
købes hos de autoriserede Sony forhandlere og så er den ikke billig længere.

Mvh
Finn