hvid skærm på cinergy 400 tv kort
Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-01-07 21:09

Lige pludseligt er der bare hvid skærm på mit tv tuner kort (cinergy 400) -
lyden er fin.

Har en eller anden skummel idé om at det har noget at gøre med installation
af et oldgammelt web cam (Logitech Quick cam VC) - men jeg har fjernet alt
jeg kunne finde på maskinen igen, uden at det hjalp.

Jeg har selvfølgeligt forsøgt at fjerne tv kortet og drivere helt og
geninstalle det igen - men det hjalp heller ikke.

Maskine: XP pro, asus P4P800-E, 3 ghz pentium 4, x1300 Radeon AGP

Kan selvfølgelig også være at skidtet bare er stået af, men jeg vil tage
imod alle gode råd med stor taknemmelighed.

Mvh

KA

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 16:42

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message
> Jeg har selvfølgeligt forsøgt at fjerne tv kortet og drivere helt og
> geninstalle det igen - men det hjalp heller ikke.
>
> Maskine: XP pro, asus P4P800-E, 3 ghz pentium 4, x1300 Radeon AGP

Næste skridt i din fejlfinding er at prøve det af i en anden pc.

mvh
///M

Fra : Klaus Andersen

Dato : 29-01-07 17:32

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Næste skridt i din fejlfinding er at prøve det af i en anden pc.

Suk - ja, der er vel ingen vej uden om.

Har en gammel 850 mhz pentuim 3 stående, som vel kunne trække det - så "på
med vanten"

Mvh

KA