Irriterende meddelelse efter nyt drev.
Fra : Inge

Dato : 23-01-07 22:58

Hej
Efter at jeg har sat et nyt dvd-drev i min pc kommer der ved genstart (har
prøvet flere gange) en meddelelse som lyder: "Warning! your computer case
has been opening". Så har jeg valget mellem at trykke F1 for at fortsætte
eller Del for at komme ind i Setup.

Drevet fungerer som det skal, når jeg kommer så langt, men hvordan slipper
jeg for den dumme meddelelse? Er det noget i Setup (bios eller cmos eller
hvad det nu hedder) jeg skal ændre på. Jeg har søgt på Google uden større
held, så jeg håber nogen her har en mulig løsning.

Jeg har Win XP 2.

mvh
Inge

Fra : ShutEye

Dato : 23-01-07 23:18

> [...]
> hvad det nu hedder) jeg skal ændre på. Jeg har søgt på Google uden større
> held, så jeg håber nogen her har en mulig løsning.

Mon ikke det er i BIOS.
Tryk DEL som foreslået og kig efter noget "intrusion detection" eller
lignende.

Fra : Inge

Dato : 24-01-07 01:46

">
> Mon ikke det er i BIOS.
> Tryk DEL som foreslået og kig efter noget "intrusion detection" eller
> lignende.

hej
og mange tak for hjælpen. jeg fandt det under chassis intrusion og kunne så
resette den. Det virker bare, så jeg er glad. Tak.
mvh
Inge

Fra : ShutEye

Dato : 24-01-07 23:32

> [...]
> og mange tak for hjælpen. jeg fandt det under chassis intrusion og kunne
> så resette den. Det virker bare, så jeg er glad. Tak.

:)