Ny hardware fundet: PCI device
Fra : Martin Bak

Dato : 20-01-07 15:31

Ja denne besked får jeg nu pludselig 8(!) gange, når jeg starter maskinen
op.
Jeg kører xp- sp2 og jeg har ikke haft problemet før, i de ca. 3 år jeg har
haft maskinen.

Hvad kan der være sket? Guiden kan ikke finde drivere til det påståede
hardware, der ikke kaldes andet end "PCI device"

PCI device optræder 8 gange under "andre enheder" i enhedshåndteringen. (med
spørgsmålstegnet)

Jeg mener ikke, at jeg har foretaget mig noget særligt som kunne udløse
denne irriterende fejl. Jeg har dog for nyligt opgraderet AVG, og jeg har
også fornyligt installeret og kørt "SuperAntiSpyware". Kan det have noget
med det at gøre? Og hvordan får jeg løst problemet?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : jama

Dato : 21-01-07 01:48

> [...]
> også fornyligt installeret og kørt "SuperAntiSpyware". Kan det have noget
> med det at gøre? Og hvordan får jeg løst problemet?

Ja, når der står nyt hardware fundet, så har det ikke noget at gøre med det
software du lige har install.Du har vel ikke fået en USB nøgle eller
lign.Det må være noget Hardware af en eller anden slags, du har sat i din
PC.Har du ikke det, så ville jeg køre en "chkdsk"på maskinen.Det kan måske
også være en driver til noget af din Hardware, der er slettet?Derfor søger
den efter driveren.
Mvh.Jama