Brother HL-1230 fejler
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 21:39

Hej.

Jeg har en HL-1230, der indtil videre har kørt fint.

Jeg har ikke skrevet ud i dag, men har haft min maskine tændt. Der blev
strømsvigt et par timer og da strømmen kom igen, begyndte printeren at
blinke med alle lysdioderne og har gjort det siden.

Det hjælper hverken at:
- tænde (og slukke) computeren
- slukke (og tænde) printeren.
- Tage stikkene ud og sætte dem i igen

Jeg har kigget i online hjælpen, men synes ikke, at jeg fandt ud af det,
ligesom jeg heller ikke kan skrive en testudskrift.

/Michael/

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 21:41

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget i online hjælpen, men synes ikke, at jeg fandt ud af det,
> ligesom jeg heller ikke kan skrive en testudskrift.

Jeg har valgt printerinformation, hvor følgende kommer. Jeg ved ikke, om det
giver ekstra input til en konklusion

Printer's ID :MFG:Brother;CMD:PJL;MDL:HL-1230 series;CLS:PRINTER;
Version :"Brother HL-1230 series:84UZ31:Ver1.03"
Drum Life :43.3 %
Page Counter :8190
Drum Counter :8190
Maintenance Data :MZ-L18000F3030000

Fra : Holst

Dato : 16-01-07 21:58

Michael Sørensen wrote:

> [...]

Kender ikke printeren, men man kan vel skrive testsider ud på sådan en
også. Kan den det?

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 22:04

> Kender ikke printeren, men man kan vel skrive testsider ud på sådan en
> også. Kan den det?

Jo normalt, men når jeg klikker på udskriv testside under printerinfo sker
intet, måske fordi alle lysdiorne bare står og blinker på printeren
konstant.

Fra : Nick

Dato : 17-01-07 08:59

I sin febervildelse flåede Michael Sørensen tastaturet ned fra hylden og
boksede de ydmyge ord:

> Jeg har en HL-1230, der indtil videre har kørt fint.

Hvorfor ringer du ikke bare til Brother?

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 15:32

I sin brandert eller det der er værre valgte Nick at åbne munden, hvor han
burde have holdt den lukket med følgende:

"Nick" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
>I sin febervildelse flåede Michael Sørensen tastaturet ned fra hylden og
>boksede de ydmyge ord:

> Hvorfor ringer du ikke bare til Brother?

Det gør jeg så også. Men jeg ringer heller ikke efter en mekaniker, hvis min
nabo har svaret ved hånden.

Fra : Nick

Dato : 18-01-07 09:20

I sin febervildelse flåede Michael Sørensen tastaturet ned fra hylden og
boksede de ydmyge ord:
> Det gør jeg så også. Men jeg ringer heller ikke efter en mekaniker,
> hvis min nabo har svaret ved hånden.

I det her tilfælde har du et ganske alm. telefonnummer at ringe på - til
Brother Danmark. Du bliver stillet igennem til en ganske almindelig
tekniker, der hjælper dig på godt gammeldags manér.

Hvorfor gå til alle mulige andre, når du kan gå til dem der kender produktet
bedst?

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 15:47

On Thu, 18 Jan 2007 09:19:31 +0100, "Nick" <in@your.dreams> wrote:

> Hvorfor gå til alle mulige andre, når du kan gå til dem der kender produktet
> bedst?

Erfaringerne viser at det er nemmere at spørge i en diskutionsgruppe,
og at man *som regel* for et bedre svar her ........

Det er vist det man har disse grupper til. (???)