Fritz!box fon og usb
Fra : Finn

Dato : 16-01-07 17:35

Hvis jeg køber et HD-kabinet med indbygget ftp server kan jeg så sætte
den til min Fritz!box fon via USB og så have en ftp server kørende?
Jeg er i tvivl om det virker sådan. Jeg kan i hvert fald tilgå routeren
via USB.

Mvh
Finn

Fra : Hans

Dato : 16-01-07 18:24

Finn wrote:
> [...]
> den til min Fritz!box fon via USB og så have en ftp server kørende?
> Jeg er i tvivl om det virker sådan. Jeg kan i hvert fald tilgå

Hvorfor bruger du USB til Fritzbox'en? Har den ikke LAN?

Hans

Fra : Finn

Dato : 16-01-07 19:22

Hans wrote:
> Hvorfor bruger du USB til Fritzbox'en? Har den ikke LAN?

Jo det har den men den bruger junior til PS2

Fra : Hans

Dato : 16-01-07 19:45

Finn wrote:

> Jo det har den men den bruger junior til PS2

Såvidt jeg kan se på et billede så har den 4 LAN-porte, og dem bruger han
vel ikke allesammen?

Problemet er, hvis NAS'en ikke bliver tilsluttet til LAN, så bliver det
noget juks at få ftp op og køre.

Hvis der kun er én LAN-port på Fritz'en bliver du nok nødt til at købe en
switch for at komme videre.

Hans