Lange kabler -er det muligt?
Fra : Jakob F.

Dato : 16-01-07 15:04

Hej,
Jeg har fået til opgave at indrette en arbejdsplads på min
arbejdsplads med computer og printer -det i sig selv er der jo ikke
nogen ben i, men... Selve computeren skal placeres ovenpå et skab, der
står ved siden af skrivebordet, så spørgsmålet er om der findes
kabler der er lange nok -det drejer sig primært om strømkablet og
skærmkablet og printerkablet -jeg regner med at køre med trådløst
tastatur og mus.
Er der nogen der ved om det kan fås, og i så fald hvor jeg skal lede
efter det?

På forhånd tak for hjælpen
Mvh. Jakob Færch-Jensen

Fra : Jakob F.

Dato : 16-01-07 15:08

Hov, jeg glemte lige at nævne at de skal være 3-4 meter lange -en
vigtig detalje at få med ;v)

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 15:41

"Jakob F." <onkelond@gmail.com> wrote in message

>Hov, jeg glemte lige at nævne at de skal være 3-4 meter lange -en
>vigtig detalje at få med ;v)

Ingen problemer der.
Du kan få både VGA og DVI kabler i 5 m. Ligeledes fås printerkabler både USB
og Parallel i de ønskede længder.

mvh
///M

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-01-07 15:42

Jakob F. wrote:
> [...]
> tastatur og mus.
> Er der nogen der ved om det kan fås, og i så fald hvor jeg skal lede

http://www.av-connection.dk/?campid=36

har alt sådan noget
--
Hilsen