Et tastatur der ikke larmer
Fra : kazz

Dato : 15-01-07 20:50

Hej Gruppe

Jeg har to teenagepiger som konstant ligger i krig med hinanden om hvem der
larmer mest.
Kort og godt så leder jeg med lys og lygte efter et par tastaturer som ikke
larmer så meget som gennemsnittet når man skriver på dem.
For skriver den en på computer kan den anden høre det gennem væggen osv osv
og så har vi balladen *SS*

Nogle bud på hvad jeg skal ud og kigge efter ??

Kazz

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 15-01-07 21:23

kazz skrev:
> [...]
> og så har vi balladen *SS*
>
> Nogle bud på hvad jeg skal ud og kigge efter ??

Det må være såden et her du skal bruge >>

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261957

Det kan jeg ikke forestille mig larme ret meget, men jeg skal ærligt
indrømme, jeg kender det ikke, så jeg aner ikke om det larmer eller ej.

Jesper

Fra : kazz

Dato : 16-01-07 18:50

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være såden et her du skal bruge >>

> Det kan jeg ikke forestille mig larme ret meget, men jeg skal ærligt
> indrømme, jeg kender det ikke, så jeg aner ikke om det larmer eller ej.
>
> Jesper

Ganske interessant klaver, men jeg kan ikke helt gennemskue det, er det hele
lavet i gummi ??

kazz

Fra : Taba

Dato : 15-01-07 22:47

> Nogle bud på hvad jeg skal ud og kigge efter ??

Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men der er nogle producenter (mener bl.a.
IBM/Lenovo) har lavet noget såkdalte "space saver" tastaturer som er i stil
med tastaturer man finder på bærbare computere - de er relativt støjsvage.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Ole Laursen

Dato : 16-01-07 10:13

"kazz" <kazz@adslhome.dk> writes:

> [...]
> og så har vi balladen *SS*
>
> Nogle bud på hvad jeg skal ud og kigge efter ??

Jeg har et Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000:

http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=040

Den er en krydsning mellem et almindeligt tastatur, et bærbart
tastatur og et fuldblods ergonomisk tastatur.

Det er rimeligt støjsvagt synes jeg, og så er det meget behageligt at
taste på, bedre end det helt bærbar-agtige skrammel man kan få.

--
Ole Laursen
http://people.iola.dk/olau/