Zoom in/out i IE 5.5 SP1?
Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 19:39

Hej,

På et tidspunkt kunne man hente et eller andet til Internet Explorer
så man ved højreklik kunne zoome ind og ud på billeder ved højreklik
plus et par andre ting, så vidt jeg husker.
Jeg kan ikke huske hvad pakken hed, men man kunne engang hente
den på WindowsUpdate. Kan man stadig få den, hvad hedder den
og kan den køre på IE5.5 SP1 DK?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-06-01 19:55

Madsen du skrev:

> Jeg kan ikke huske hvad pakken hed, men man kunne engang hente
> den på WindowsUpdate. Kan man stadig få den, hvad hedder den
> og kan den køre på IE5.5 SP1 DK?

Ja og Ja
http://www.microsoft.com/Windows/IE/WebAccess/ie5tools.asp

--
Henrik
http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html

Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 20:00

"Henrik K Hansen" <thlebc001@sneakemail.com> skrev:

> http://www.microsoft.com/Windows/IE/WebAccess/ie5tools.asp

Og det var så den der "Halleluja.wav" nok engang. :)

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-06-01 20:19

Madsen du skrev:

> Og det var så den der "Halleluja.wav" nok engang. :)

Hvis du nu regelmæssigt besøgte mine fantastiske hjemmesider
, ville du slet ikke ha' haft behov for at spørge.

http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/soegemaskiner.html
--
Henrik
Svar bedes baseret på sund fornuft

Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 20:26

> Hvis du nu regelmæssigt besøgte mine fantastiske hjemmesider
> , ville du slet ikke ha' haft behov for at spørge.
>
> http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/soegemaskiner.html

Min foretrukne er også Google og bruger den ofte, men lige den
her gang var jeg doven og vidste egentlig ikke rigtig hvad jeg
skulle bruge som søgeord, da jeg ikke anede hvad det hed, men
tak for linket. (Vil du godt have besøg på den? ;)

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Gevaldi

Dato : 27-06-01 22:11

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse news:9hdc02
> [...]
> skulle bruge som søgeord, da jeg ikke anede hvad det hed, men
> tak for linket. (Vil du godt have besøg på den? ;)

Så installer den herfra:
http://toolbar.google.com/install.php3

du kan så hente den frem ved at højreklikke på IE toolbar. Den har mange
gode faciliteter.

Hvis du installerer den, så prøv at klikke på Google logoet i venstre side.

Hilsen Gevaldi

Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 23:03

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev:

> Så installer den herfra:
> http://toolbar.google.com/install.php3

Tak for tips.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : bøk

Dato : 28-06-01 18:07

"Henrik K Hansen" <thlebc001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

<klip>

> Hvis du nu regelmæssigt besøgte mine fantastiske hjemmesider
> , ville du slet ikke ha' haft behov for at spørge.
>
> http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/soegemaskiner.html

Hej Henrik
Dine løsninger er rigtig gode, men for svagtseende er læsbarheden
ar din "fantastiske hjemmeside" ret elendig
Mørk tekst på mørk baggrund flyder sammen.
Prøv mørk tekst på en gul baggrund eller lign., så vil flere få glæde af den.
Mvh. bent

Fra : CHRistian

Dato : 29-06-01 20:44

"bøk" <bekadan@image.invalid>'s posting:

>Dine løsninger er rigtig gode, men for svagtseende er læsbarheden
>ar din "fantastiske hjemmeside" ret elendig

I Opera kan du zoome ind og ud direkte på siderne og indstille -
også direkte - hvordan du vil have siden skal se ud; det vil sige,
du kan indstille et helt andet layout end websideforfatteren ( du
laver simpelthen dit eget bruger-layout og kan skifte frem og
tilbage mellem det og dokumentet-layoutet direkte ved ét klik).
Desuden kan du indstille menuerne - hvis det skulle være meget slemt
- til at være skræmlæserkompatible (ikke at jeg ved, hvad det
indebærer) , så alt i alt kan Opera anbefales, hvis du har den type
problemer.

Det er nu ikke derfor, jeg bruger den

--
Den bedste browser?
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_158428.html

Fra : bøk

Dato : 30-06-01 12:30

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse news:hbmpjt8nrstcvuh35ljpo3qu2rn92h72nh@news.inet.tele.dk...

> I Opera kan du zoome ind og ud direkte på siderne og indstille -
> også direkte - hvordan du vil have siden skal se ud; det vil sige,
> du kan indstille et helt andet layout

<klip>

Tak for oplysningen
Det lyder virkelig interessant.
Mvh. bent

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-06-01 19:21

bøk du skrev:

> Prøv mørk tekst på en gul baggrund eller lign., så vil flere få
> glæde

Jeg er ikke interesseret i at få besøg på siderne
--
Henrik
En grundig, men letforståelig gennemgang af