god nyhed
Fra : keldo

Dato : 12-01-07 11:51

hejsa

xternt grafikkort til bærbare computere. Yes sir, det kommer til at sparke
røv. HJvad siger I, har vi ikke en lille revolution her?

http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=4181294/

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-01-07 12:14

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> hejsa
>
> xternt grafikkort til bærbare computere. Yes sir, det kommer til at sparke
> røv. HJvad siger I, har vi ikke en lille revolution her?
>
> http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=4181294/

Ja, så kan det da godt være at man skal have en blærbar næste gang der skal
skiftes. Men kun hvis kan købe dimsen uden et grafikkort. Vil sku ikke
betale 2500 for en ekstern port/strømforsyning og et grafikkort der koster
omkring 1300.

Bjarne K.

Fra : keldo

Dato : 12-01-07 12:22

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal skiftes. Men kun hvis kan købe dimsen uden et grafikkort. Vil sku
> ikke betale 2500 for en ekstern port/strømforsyning og et grafikkort der

.....så vidt jeg kan se får du et GS 7900 grafikkortet med i prisen.

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-01-07 16:27

> ....så vidt jeg kan se får du et GS 7900 grafikkortet med i prisen.
Det er også det jeg forsøger at skrive med

Fra : Max

Dato : 12-01-07 12:24

Hej keldo

> xternt grafikkort til bærbare computere. Yes sir, det kommer til at
> sparke røv. HJvad siger I, har vi ikke en lille revolution her?

Det er vel kun relevant på gamle slævbare, i de nye forventer
jeg da at der kommer ordentlige kort i fra fødslen.

Mvh Max

Fra : keldo

Dato : 12-01-07 12:38

> Hej keldo

> Det er vel kun relevant på gamle slævbare, i de nye forventer
> jeg da at der kommer ordentlige kort i fra fødslen.
>
> Mvh Max

.....men nu kan du opgradere løbende ala de stationære...

Fra : Max

Dato : 12-01-07 13:07

Hej keldo

> ....men nu kan du opgradere løbende ala de stationære...

Man opgradere da ikke mere.

Mvh Max

Fra : Kim

Dato : 12-01-07 12:49

On Fri, 12 Jan 2007 11:51:09 +0100, "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>xternt grafikkort til bærbare computere.

Dit indlæg er off-topic i dk.edb.hardware.

Læs gerne : http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html ,
når du poster det samme indlæg til flere grupper.

Et mere sigende subjekt ville også være til gavn.

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-01-07 15:03

"keldo" <keldo@hotmail.com> crashed Echelon writing

> xternt grafikkort til bærbare computere. Yes sir, det kommer til at
> sparke røv. HJvad siger I, har vi ikke en lille revolution her?
>
> http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=4181294/

Æhhh vil lige se den før jeg tror den. JP siger den forbinder via USB2.0,
Engagdet gætter på PCMCIA, I4U siger den gør det via PCI-Express og kræver
en ExpressCARD slot på den blærbare (har de det idag?).

Nogen på CES som lige smutter ned til deres stand og tjekker?

--
Bjarke Andersen

Fra : keldo

Dato : 12-01-07 16:16

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ExpressCARD slot på den blærbare (har de det idag?).
>
> Nogen på CES som lige smutter ned til deres stand og tjekker?

Asus skriver"...............Simply plug in the XG Station to the LCD monitor
and connect the notebook via an Express Card connector and get ready to
game!"

http://dk.asus.com/news_show.aspx?id=5400

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-01-07 16:51

> Asus skriver"...............Simply plug in the XG Station to the LCD
> monitor and connect the notebook via an Express Card connector and get
> ready to game!"
>
> http://dk.asus.com/news_show.aspx?id=5400

Ok, kunne ikke lige finde den tidligere på asus' site. Men hvad er Express
Card så? Bare et PCMCIA kort?

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-07 17:06

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> "keldo" <keldo@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Ok, kunne ikke lige finde den tidligere på asus' site. Men hvad er Express
> Card så? Bare et PCMCIA kort?

Ja en ny form for pc kort... Min bærbare har stikket,,, men der er bare ikke
rigtige nogle kort til det endnu.

Fra : Nick

Dato : 15-01-07 09:44

I sin febervildelse flåede Bjarke Hansen tastaturet ned fra hylden og
boksede de ydmyge ord:
> Ja en ny form for pc kort... Min bærbare har stikket,,, men der er
> bare ikke rigtige nogle kort til det endnu.

Njae... jeg har da personligt beskrevet flere sider i vort nye katalog, med
ExpressCard/34 og ExpressCard/54.

/Nick